TV Novi Bečej

TV Novi Bečej

Turizam

Brendiranje krucijalno za promociju proizvoda i turističkih destinacija

Redakcija TV Novi Bečej | 12. jun. 2019. | 12:44 | Turizam

Brendiranje krucijalno za promociju proizvoda i turističkih destinacija

Koliki je značaj brendiranja lokalnih proizvoda i turističkih destinacija, šta ono konkretno predstavlja i na koji način se najuspešnije može izvršiti u cilju adekvatne promocije istih i razvoja turizma, neka su od pitanja na koja su zaiteresovani, koji su posetili petu radionicu u okviru projektnih aktivnosti koje opština Novi Bečej sprovodi u okviru projekta iz Interreg-IPA programa, imali priliku da dobiju odgovore od strane Kristine Košić, vanredne profesorke na Departmanu za geografiju, turizam i hotelijerstvo Prirodno-matematičkog fakulteta u Novom Sadu: „Na današnjem tržištu koje je preplavljeno brojnim turističkim destinacijama, važno je da se turistička destinacija dobro pozicionira, a upravo će se dobro pozicionirati ukoliko bude prepoznatljiva. Brend je zapravo ono po čemu destinacija ili proizvod postaju prepoznatljivi. Dakle, kada kažemo ime neke destinacije ili ime nekog proizvoda, trebalo bi da nas ono asocira na nešto dobro, odnosno na kvalitetno iskustvo koje ćemo doživeti u toj turističkoj destinaciji.“

Radionice se održavaju u okviru projekta „Rehabilitacija zajedničkog prirodnog i kulturnog nasleđa zarad budućeg razvoja regiona“ koji opština Novi Bečej sprovodi sa mađarskim gradom Šandorfalva, a tiče se Specijalnog rezervata prirode „Slano kopovo“.

Večeras od 19 časova u Domu kulture opštine Novi Bečej održaće se i šesta radionica koja će za temu imati ulogu društvenih medija u promociji lokalnih proizvoda i trustičkih destinacija, odnosno koliki je njihov značaj i njihova zastupljenost u samoj današnjoj promociji istih.

Ostale vesti iz ove kategorije