TV Novi Bečej

TV Novi Bečej

Turizam

Turistička organizacija opštine pomaže mapiranje ukusa Vojvodine

Redakcija TV Novi Bečej | 25. april. 2017. | 15:59 | Turizam

Turistička organizacija opštine pomaže mapiranje ukusa Vojvodine

Projekat udruženja „Interfest“ iz Novog Sada pod nazivom „Ukusi Vojvodine“ predstavlja jedan od vidova kampanje za brendiranje Vojvodine kao eno-gastronomske regije. Gastronomija u svetu predstavlja značajan proizvod turističke ponude, pa je tim povodom osmišljen i ovaj projekat, objasnila nam je Jadranka Beljan Balaban, menadžerka projekta.

Menadžerka projekta „Ukusi Vojvodine“ smatra da je problem što je u poslednjih desetak i više godine vojvođanska kuhinja poprimila sve obrise različitih internacionalnih kuhinja i da se mnogo češće u domaćim restoranima može pojesti italijanska hrana ili hrana koja je karakteristična za celu Srbiju, kao što su roštilj ili sarma, a da je sve manje poznatih vojvođanskih supa, čorbi, različitih gulaša, paprikaša i slično.

Jadranka Beljan Balaban kaže da već postoji određeni broj proizvoda po kojima seVojvodinadosta dobro može prepoznati, a cilj udruženja „Interfest“ u okviru ovog projekta je da se pojedinačnim mapiranjem svih četrdeset i pet opština, gradova i sela u Vojvodini dođe do podataka koji suto najbolji vojvođanski ukusi, kao i da se oni na pravi način prezentuju.

Svesrdnu pomoć pri mapiranju gastronomskih ukusa Vojvodine u okviru ovog projekta pružila je i Turistička organizacija opštine Novi Bečej, koja je obezbedila i logističku podršku svim zainteresovanima u opštini Novi Bečej koji žele da na ovaj način brendiraju svoje proizvode.

Dujin je istakao činjenicu da ima mnogo zainteresovanih iz opštine Novi Bečej koji bi želeli da učestvuju u projektu, ali su privremeno odustili. Najčešći problem predstavlja pakovanje i plasman proizvoda, koji mnogi nemaju, što je posebno izraženo kod proizvođača meda. Ono što niko još nije prepoznao u opštini Novi Bečej to je proizvodnja domaćih sokova, pekmeza i džemova, kaže Dujin.

Projekat „Ukusi Vojvodine“ prepoznat je na svim nivoima vlasti i od strane svih relevantnih institucija koje se bave turizmom kao projekat od izuzetnog značaja za razvoj turističke ponude u kojoj gastronomija zauzima izuzetno bitno mesto. Pored brendiranja Vojvodine kao gastronomske regije, cilj projekta je i organizacija velikog vojvođanskog festivala gastronomije po ugledu na značajne festivale tog tipa u Evropi i svetu, koji bi trebalo da bude održan u septembru ove godine.

Ostale vesti iz ove kategorije